Friveckolördag

Är det här i vmo idag. Har precis kommit hem efter en runda i staden med tanterna som eve nu kallar oss. Hon säger att vi har ju några år på nacken, tala för dig sj va, du e ett helt år äldre än mig;)!
Va och åt på Lilla K och d va lika gott som vanligt. Sedan blev det lite besök i de få affärer vi har här, strumpbyxor,nagellack och ett halsband fick följa med mig hem, alltid ngt!

Känner mig väldigt svag idag så det ska bli skönt att få lite styrka av mina stjärnor sen! Ikväll blir det fest hos evil sen förmodligen utgång. Var ju ett tag sen så det kan nog bli jätte kul sen är det ju okt fest på gg oxå! Får se hur det kommer gå ikväll.
Envis!!!!!!!


efterfest på eves balkong haha

Kommentarer
Postat av: marlene

du är såå het idag

2008-10-25 @ 18:14:05
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design