Fredag eftermiddag

Eftermiddagsfikat på jobbet är nu avklarat och det betyder att det inte är jätte långt kvar tills jag slutar för dagen...woohoo!

Ikväll blir det jätte lugnt med en hel del fettintag. Har längtat efter en kebabrulle hela veckan och igår var suget efter det extra stort men nu när fredagen äntligen är här så är jag inte så super sugen på det. Men ska nog trycka i mig en ändå bara för saken skull! Sen blir det idol och lite mer fettintag, chips, dip och choklad!

Ska försöka göra lite nytta hemma också, blir inget besök på ikea imorgon men ska ändå mäta lite i min garderob för framtida skohylla som ska in där bla. Ska se hur stor yta jag kan använda osv.

Istället för ikea imorgon blir det växjö för lite shopping där. Ska bli rätt kul eftersom det va ett tag sen jag va i växjö har mest blivit jkpg på sistone när man ska shoppa!


Nähä nu ska jag göra det sista här sen ska jag hem och ta på mig myskläder. Det behövs bekväma kläder när man ska proppa i sig fett!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åhhh vad många söta tjejer i bannern!

2008-10-17 @ 15:08:01
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design