För fem år sen...

5 år sen

Så skulle jag precis fylla 19 år. Hade tagit studenten innan sommaren och jag bodde hemma hos mamma och pluggade en hel del dataämnen på distans. Fritiden gick mest ut på att umgås med kompisar och festa.

3 år sen

Då var jag 21 och bodde i min lilla 1,5 på klarbärsvägen. En mysig lgh då det inte spökade! Det hade precis tagit slut med mitt ex som flyttade därifrån. Men fick en annan inneboende, min vapendragare Johanna som jag hittade på en hel del tillsammans med.

1 år sen

Höll jag som mest på att planera min flytt till min nuvarande lgh. Kunde knappt vänta tills jag fick den. Och för ett exakt ett år sen idag var jag i jkpg och köpte massa nya möbler som jag skulle ha.

3 mån sen

Hade precis min semester börjat och jag och Marlene va i halmstad då. Super mysig vecka som jag önskade jag kunde spola tillbaks till!

Igår

Gjorde jag en hälsokontroll, målade luckor i mitt kök och hade en Mary kay klass med Marlene.

Idag

Ska jag handla en hel del saker till fredagensfest och fortsätta måla i köket samtidigt som jag ska tvätta.

Imorgon

Ska jag göra det sista i köket och förhoppningsvis kanske Thomas kommer upp och sätter dit mina handtag. Sen ska jag förbereda lite inför fredagen och städa.

Om ett år

Jätte svårt att säga, antingen bor jag kvar där jag bor eller så har jag bestämt mig och flyttat från stan.

Om 5 år

Då bor jag tillsammans med min fina dotter och Casper. Killen som jag fick min dotter med var ett riktigt svin och var tvungen att försvinna ur mitt liv. (Ja så kommer det nog att bli iaf om man ska tro vad min syster ha att säga om min framtid)

Marlene eve å hannele vill se en lista hos er=)


Kommentarer
Postat av: marlene

ja det får du,, ha inte vi redan gjort denna en ggr ??

2008-10-08 @ 14:09:40
URL: http://amazingm.bloagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design