Dagens lista

Dagens Humör: väldigt bra just nu

Dagens väder: regn och rusk

Dagens borde: städa ur kylen

Dagens måste: inga måsten alls idag
Dagens frisyr: uppsatt i en tofs
Dagens klädsel: svarta stövletter, gråa strumpbyxor, svart klänning och kofta

Dagens planer: jobba sen hem och sen ska jag äntligen börja med köket
Dagens vill ha: ett nytt kök NU

Dagens längtan: att mitt kök ska bli klart
Dagens fundering: vad väntar jag på?!
Dagens beroende: Thomas! Japp är beroende av han idag han ska hjälpa mig med köket

Dagens tråkigaste: vädret! Helt sjukt tråkigt

Dagens tidning: Finnveden Nu

Dagens roligaste: att äntligen få börja med köket (bara 11 mån efter inflyttning)

Dagens jobbigaste: jobbet, ingen bra social dag idag

Dagens händelse: vattenläcka på jobbet, en arbetare byter toalett på andra vån utan att stänga av vattnet, det sprutar utav bara sjutton och läcker ner på första vån. Kul med lite "action" på jobbet iaf!

Dagens irritationsmoment: Sveriges klimat

Dagens ros: ingen som gjort ngt för att förtjäna en idag el ok thomas får den idag

Dagens tistel: till moder natur


Om det inte framgick tydligt i "dagens lista" så ska jag sätta igång med köket idag. Kan säga att min lilla plan funkade ;)!


Kommentarer
Postat av: marlene

men linda vad bra började du med köket igår, spacklade du själv ? jag e impad =) en sko hylla kommer finnas i min gaderob när min e klar allafall har allt planerat nu ska bara hugga tag i den nu =) jag liger nog en dag efter känns konstigt att det e redag imorn,, det innebär en vecak till din fest yeiii och halmstad imorn: härligt =)

2008-10-02 @ 09:27:07
URL: http://amazingm.bloagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design