Äntligen fredag och partydags!!!

Så var fredagen äntligen här vilket är helt underbart! Idag slutar jag kl 13.00, också skönt=)! Ska hem till mamma då och fixa lite. Kommer nog inte skriva så mkt mer nu förrän på söndag så tänkte bara skriva vad ja ska göra mer i helgen för jag vet att ni vill veta;)!

Ikväll blir det "sexparty" och sen efter att den tjejen har gått så blir det fest med bla singstar och annat trevligt! Sen imån blir det nog film maraton. Har för mig att det var en hel del filmer på tv imorgon jag ville se. På söndag ska jag gå på hockey. Så kommer förmodligen min helg att se ut!

Nu måste jag börja göra lite nytta här eftersom jag ska sluta så tidigt, puss på ögat!


 


 

 


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Helt underbart med fredag nu är de bara timmar kvar till helgen! :)

2008-10-10 @ 11:15:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design