Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25, ska inte bli äldre än så

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mammaoch thomas

3. Hur lång är du? 1,60

4. Vilken är den senaste filmen du sett? det va en film igår som gick på tv som jag inte kommer ihåg namnet på

5. Vem ringde du senast? eve

6. Vem ringde dig senast? Marlene

7. hur löd ditt senaste sms och till vem?  till kissstohper . Ok, nej han orkade inte idag, puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på men älskar ju sms, speciellt att få

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? varken eller, men de är inte tillsammans iaf

10. När såg du senast din mamma? för ca 2 tim sen

11. Vilken ögonfärg har du? gröna

12. När vaknade du idag? vaknade flera gng inatt men gick upp vid halv nio

13.Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas och Julen är här

14. Vilken är din favorit plats? sängen kanske, lat är jag! nej men det finns flera

15. Vilken plats föredrar du minst? kommer inte på ngn nu

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? inte den blekaste vart jag befinenr mig platsmässigt men då har jag en super fin familj iaf

17. Vad skrämde dig om natten som barn ? mardrömmar,  Mörkret och monstrena som fanns under sängen och i garderoben

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? senast var nog mamma som sa ngt skumt som vanligt som gjorde att jag började skratta

19. Hur stor är din säng? Stoooor

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast med pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken

23. Hur många landskap har du bott i?  only one, småland

24.Vilka städer har du bott i? har bara bott i vmo på 8 olika ställen

25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota?  barfota på stranden, skor ute och strumpor inne

26. Är du social? är ganska blyg så inte jätte social direkt, förutom på helgerna haha

27. Vilken är din favoritglass? piggelin, top hat

28. Vilken är din favoritefterrätt? jordgubbar och glass, chokladpudding, blåbärspaj

29. Tycker du om kinamat? Jodå helt ok

30. Tycker du om kaffe? Japp

31. Vad dricker du till frukost? kaffe el juice ibland oboy

32. sover du på någon särskild sida? somnar på mage oftast men vaknar på rygg=)

33. Kan du spela poker? Jag kan allt

34. Tycker du om att Mysa/Kela? klart jag gör, finns det ngt bättre?

35. Är du beroendemänniska? av vissa saker ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej bara dagen innan

37. Vill du ha barn? Absolut!

38. Kan du några andra språk än svenska? ja lite, kunde de bättre innan,spanska italienska tysk och eng

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? lite olika sådär, i poolen vet man iaf vilka odjur som finns där

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!

42. Äger du dyrbara smycken? inte direkt

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Vänner, oth

45. Vem är den roligaste människan du känner? det va svårt, har riktigt  roligt med de flesta av mina vänner. men jag och cam har precis samma sjuka humor som bara vi förstår. sen brukar det bli en hel del skratt med/åt eve och lill=)

46. sover du med gosedjur? Nej ha ju casper men innan dess sov jag alltid med kohund

47. Vad har du för ringsignal? just nu kat de luna med whine up

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? nej

50. Flirtar du mycket? Nej det tror jag inte att jag gör

51. Kan du byta olja på bilen? nej sånt får pappa fixa

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? aldrig

53. Vilken var den senaste boken du läste? ohh kommer inte ihåg det va ngn med marian keyes

54. Läser du dagstidningen? Ibland..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? om jag gör! ni ska se när jag och cam sätter igång med våra moves i bilen

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det va nog ngt nam,n på ngn som ringde till jobbet igår

59. När var du i kyrkan senast? för två år sen på Mikes begravning

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? gillade knappt några lärare på högstadiet haha men det va  gympaläraren Lasse då

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? när man va yngre brukade vi alltid campa på hagön brukade väl bli 3 dagar sådär

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Vet inte riktigt men det va väl idag när jag fick alla grejerna till köket. tack snälla mamma och thomas!!!!

Enjoy alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindén

Oooh ja! Om jag vill!. . :D Kommer bort och börja montera ihop dina diverse nyinköp med en gång!

2008-11-15 @ 18:28:25
URL: http://helhalv.blogg.se/
Postat av: cam

hahah ja du och ja kan i bilen asså. kom du på alla dessa frågor själv. puss

2008-11-16 @ 01:08:39
Postat av: Peter

Ganska blyg? Trodde jag inte, vet inte varför men kanske för att du verkar va en väldigt framåt tjej :-)



Hoppas tanden och måndagen blir bättre!

2008-11-17 @ 10:19:49
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design