Tyck till

Har ni sett den reklamen med Linda Rosing? Hon ska ju tydligen vara med i ngn sorts reality program där hon ska finna den sanna kärleken. Jag vill inte vara elak eller ngt nu men hur f*n ser människan ut?! Jag förstår inte vf man vill förstöra sitt ansikte på det där sättet. Iaf jag måste säga att jag tycker att den tjejen är riktigt patetisk. Vill synas och höras hela tiden, dokusåpa kändis, utvikningstjej, politiker, porrstjärna, tidningar- slut med fadde ihop med fadde slut med fadde ihop osv och så många program som möjligt. Nu ska man ju inte tro allt som står i tidningen men det känns som att hon är riktigt mediakåt. Men jag hoppas verkligen hon hittar den sanna kärleken i det här programmet för jag tyckte lite synd om henne när det kom fram att hon aldrig känt sig riktigt älskad för den hon är i ett förhållande. Och hallå hittar hon inte kärleken nu så kan de ju alltid göra en säsong 2!


Kollade på the hills igår och jag kan knappt vänta tills nästa avsnitt kommer, så spännande så=)!
Spencer, behöver jag ens säga vad jag tycker om den patetiska människan! Jag fattar inte som tjej hur man kan vara tillsammans med en sådan idiot. Men antagligen är Heidi helt hjärntvättad av honom eller var kanske man ska säga läste ngt om att det tagit slut mellan dem men jag vet inte. Men förstår ändå inte hur Heidi kan vara så jäkla dum i huvudet och välja bort sina kompisar och sen sin syster. För man kan inte skylla hela tiden på att hon blir hjärntvättad heller hon har ju hela tiden egna val. Och om min pojkvän pratat så om min familj som Spencer gör om Heidis hade jag slängt ut han med huvudet före. Nää usch gillar inte såna killar som Spencer! De är bara för ynkliga.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag gillar inte heller Linda Rosing! :-)

Förstår mig inte på henne men men, kul för henne att hon får va med i så mycket media iallafall.



Hoppas det går bra med tanden och att du får en kanon helg!



Själv ska jag strax åka till Vänersborg och fira min systers dotter Emilia som fyller ett år idag :-)

2008-11-21 @ 15:40:12
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design