Tankar

Jag har förstått att jag lever i en drömvärld. Jag vet precis hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden och jag har kanske lite för stora krav och förväntningar. Lever i en total fantasivärld jag vet det och jag måste försöka komma ur den och se lite mer realistisk på saker och ting innan det är för sent för annars kommer jag gå miste om ngt som betyder.

Ibland känns det som man inte riktigt passar in nånstans. Kan ni också känna så? Finns lixom ingenstans direkt där man känner sig hemma. Men detta beror kanske också mkt på min sk drömvärld jag lever i jag vet inte, sen kan det bero mkt på bagaget också. Känns som man bara får en chans sen så är man stämplad för alltid. Väldigt svårt att förklara hur jag menar så jag låter det va så.


Men samtidigt en flicka måste ju få drömma eller hur?!


 


 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag förstår det, äta är bland det bästa som finns!

Det går nog bra, det enda jag oroar mig över är att det kommer synas efter:(



Gissar att det blir idol ikväll? :)

2008-11-21 @ 14:32:02
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag HUUUR :O

Jaa det tycker nog jag med, som inte ens är särksilt insatt, liksom vad händer efter hans lilla målbrottperiod? Då är pojkrösten borta...

2008-11-21 @ 14:46:05
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design