snart godnatt

har haft en ganska så smärtfrikväll hittills men börjar få lite ont i magen av allt jag blandar för att förminska det. men det är sånt man får ta förhoppningsvis får jag sova hela natten nu oxå..woohoo. så snart är den gamla linda tillbaka fast jag kommer kanske gnälla några dagar till, vi får se=)!

va och hälsade på M innan, tände två ljus och la en krans där.. vet att det är imorgon men ville gå dit idag istället. Det är alltid lika fint hos han!

Godnatt och sov så gott, ska försöka det jag oxå!


Tankarna kommer och går
saknaden den består
M

Kommentarer
Postat av: marlene

å jag tänker på dig!!

2008-11-18 @ 23:01:21
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design