plågad och rånad på 15 min

Tandläkare är elaka och onda människor, de får alltid mig att gråta ,ja du läste rätt de senaste gng ha de varit så!  När jag kom dit idag började de med att slipa ner (jäkla hemskt ljud) en tand för att den stötte emot den nya när jag bet ihop efter det började den riktiga plågan, jag fick två sprutor med koksalt in i tandköttet utan bedövning, det gjorde riktigt ont kan ja säga. Efter det fortsatte de att trycka och känna en stund, men sen blev han lite snäll.
Han:  ja ska ta och skriva ut ett recept på penicillin åt dig
Jag: tack det va ju snällt
han: jag är snäll
jag: nu är du det ja
sen blev han lite elak igen
Han: du ska få en ny tid på fredag
jag: jaha men inga sprutor då va?
Han: det kan jag inte lova att det inte blir
jaha från att va lite mänsklig så gick han tillbaks till ond och elak. det är nog första gng jag inte längtar tills det är fredag för vem vill bli plågad och sen betala en stor summa pengar för det vilket är rena rama rånet!
funderar starkt på att söva ner mig ordentligt å dra ut varenda tand och skaffa löständer så slipper man det här problemet!
jaja det återstår väl bara att säga grattis till infektionen i tanden linda!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindén

Åååh, jag läste detta! Hoppas värken snart går över alltså.. Jag har med haft otroliga problem med min vistdomständer. Dock har dom nu vuxit upp enligt "människorna borta på folktandvården". . Mmm! Jo tack, med mig är det bra. Längtar till helgen nu. Hoppas på att nåt kul ska hända. Har du några planer inför kommande helg?



Mmm, "imorgon" lär inte vara imorgon!

2008-11-18 @ 18:14:40
URL: http://helhalv.blogg.se/
Postat av: Hannele

Men fy vad jobbigt gumman :(

Hoppas det blir bättre snart. Planer för den kommande helgen? ta hand om dig. Puss

2008-11-18 @ 18:34:34
URL: http://lation.blogg.se/
Postat av: emmich

haha usch va jobbigt!

2008-11-18 @ 19:38:25
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design