nyshoppad

Nu är jag hemkommen från jönköping och ikea. Det blev bänskiva, diskbänk/diskho och en spishäll sen lite små saker som tex ljus. Är nog helt besatt  av ljus tror jag det är ju såå mysigt. Så nu är det bara att vänta tills thomas kan komma hita och fixa allt=)! Så snart åker min sk raket spis från medeltiden ut, jag är nöjd=)!

ikväll blir det inte mkt alls för min del. ska ta och tända lite ljus och kolla på ngn film med casper. Va lite avundsjuk under fm när folket började festa och va på väg ner till sensation i köpenhamn men nu är jag så seg så nu är jag inte lika avundsjuk. men de kommer få så kul så lite avis e jag allt fortf;)!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: Emil Lindén

Värsta renoveringen som gäller hör jag :D

2008-11-15 @ 16:54:27
URL: http://helhalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design