Nu är det dags för er att ge er!

Som varje fredag tänker jag babbla lite om idol och nu börjar jag bli riktigt trött på det här. Vad är det folk inte förstår? Idol ska väl ändå vara en sång tävling och den som är bäst på det ska vinna! Men tydligen har reglerna ändrats pga av att små tjejer sitter och röstar på en gaphals som de tydligen tycker är gullig. (hur tänker ni då undrar ju jag?) Ingen kan påstå att han är bra på att sjunga och därför ska han ut! Det är ju flera som redan åkt ut som är mkt bättre än den lille killen. Hade varit bättre om juryn haft lite att säga till om också eller ändrat på röstningssystemet så det blir lite mer "riktigt".

Marlene tyckte jag va lite taskig förra v mot han (vilket ja inte va, kan vara betydligt mer elak som ni säkert vet) och detta är ju inte Johans fel att folk röstar kvar honom men det är ju han som får ta kritiken. Nej tyvärr Johan du kan inte sjunga och har inget i idol att göra!

Skulle ni rösta fram ett parti med en statsminister för att han är gullig men utan hjärna som inte har ngn aning om vad tex Skåne ligger!? Tror inte så va, en statsminister ska veta vart Skåne ligger och en idol ska kunna sjunga så enkelt är det=)!

nu ha ja nog avreagerat mig tillräckligt för den här gng!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe helt rätt!



Allt är fint med mig. Var uppe vid 05.30 då jag åkte från vmo imorsen så trött som satan. Nu är Wille kvar där nere ifall du ser honom under helgen ;-)



Allt bra med dig idag?

2008-11-28 @ 10:53:14
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

Hehe, japp. Så får du se nåt blinkande halsband så spring och göm dig eller lägg dig ner och spela död så han inte anfaller :-D



Ja, det blir curling heela helgen. Vi åker från Jönköping (till Borås) kl 06.15 :-( Sen spelar vi kl 08 och kl 20 sen söndag, kl 08 och 16. ingen sovmorgon här inte.



Vad skulle du göra mer än tjejkväll då? :-)

2008-11-28 @ 14:36:43
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag håller med dig iaf..har hatat den blonda gaphalsen sen hans audition!! Det är mute knappen som gäller när det är hans tur. Jag lovar att vinner han så kommer jag ALDRIG mer att titta på idol igen. och jag är en idolnörd. Men det ska bli intressant att höra han sjunga gospel, hahaha. Puss

2008-11-28 @ 16:36:23
Postat av: en som inte tycker att johan kan sjunga!

Johan Palm kanske inte kan sjunga, men det kan inte Håkan Hellström heller! Men huvudsaken är väl att folket gillar det dem gör? Och uppenbarligen gör många det. Så varför slösa energi på att irritera sig på Johan? Irritera dig på folket som gillar honom istället. Det är dem som får honom till en artist. Värt att tänka på.

2008-11-29 @ 15:45:30
Postat av: evelina

men herregud... för det flesta är bloggen något roligt..något som inte är seriöst!!! vad är föregående för kommentar?? ett stort frågetecken sätts i mitt huvud!!.. varför tar folk de på så stort allvar.. det var väll ingen stor nyhet att håkan hellström inte kan sjunga..det gäller juh även britney spears! jämförelsen med statsministern och johan är väll ganska självklart att det är i ett ironiskt sammanhang... men som vanligt är de vanligt att folk somär "anonyma" aldrig kan stå för vilka som är... suck ups!!!



nööööörd!!!

2008-11-29 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design