jobbig dag

har varit en riktigt jobbig dag idag både psykist och fysiskt måste jag säga om man nu får gnälla lite och det får man!  Bla har tanden jäklats med mig som bara den. helt uppsvullen om kinden så blir det inte bättre imorgon måste jag gå till tandläkaren vilket jag verkligen inte vill. förstår verkligen eves skräck för tandläkare speciellt efter de sista gng när man varit där enbart för att bli ännu mer plågad pga en jäkla tand får panik bara av att tänka på att sätta mig i den där stolen igen. Nä får hoppas på att det är bättre tills imån. medicinmannen har varit här med bra medicin så har kunnat äta lite och förhoppningsvis blir det lite sömn i natt iaf.
hoppas eran måndag har varit mindre smärtsam!



jag och min sk hårboll för 1,5 år sen
en väldigt långhårig casper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design