Jag är en dålig mamma

Casper följer mig precis vart jag än går, vare sig det är till toaletten eller in i garderoben. Så efter ett toalettbesök igår går jag ut på balkongen för att prata i telefon. sen kommer cam och lina efter en stund och undrar vart casper är för han brukar ju alltid springa till dörren när ngn kommer men inte igår. Det visar sig iaf att jag stängt in det lilla livet på toaletten!




godmorgon förresten! hoppas allt är bra med er. själv har jag mått bättre känns som jag ska bli sjuk. har ont i halsen, ryggen, känner mig febrig och fryser. Jag kanske bara är allmänt trött så får se hur det blir under dagen. ska stå i kiosken efter jobbet också vilket jag inte alls känner för. Har precis börjat om på OC så känner bara för att bädda ner mig och slö glo på massa avsnitt av det! Krya på mig!

Varför ska man vara frisk i en sjuk värld?

Kommentarer
Postat av: Elina

Usch då, hoppas det går över under dagen! Man brukar ju känna sig lite krasslig på morgonen:)

Allt bra annars då?

2008-11-12 @ 09:29:10
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Peter

Usch då det låter inget vidare! Hoppas du frisknar till! Neee, har du alla OC avsnitten? Shit va avundsjuk jag blir nu isåfall. Jag hade också tänkt att skaffa dem och mysa ner i soffan :-)



Japp, testa en italienare och en grek. "Känner" (pratar mycket med honom varje gång jag är där iallafall men umgås inte med honom..hehe) ägaren lite. Grymt bra både som lunch och som kvälls restaurang!



Gillar inte Casper andra hundar eller kanske killar? Eftersom både jag och wille blev utskällda häromdagen :-)

2008-11-12 @ 10:39:52
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Krya på dig Adnil :)

2008-11-12 @ 12:55:13
Postat av: Emil Lindén

Krya på dig Adnil :)

2008-11-12 @ 12:55:47
Postat av: Anonym

wow vilken poet du är =) haha jag tycker inte att den suger!!

2008-11-12 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design