I natt jag drömde...

Drömde om mike inatt. Vi va på high chapparall och shoppade. Japp de hade faktiskt flera stora varuhus där som vi kollade in. Innan dess hade jag och Johanna(tror jag det va) rånat ngt så jag hade en hel massa med pengar. Det var inte så illa som det låter man fick råna det för det var mer som en tävling vem som hann först. Åkte till h.c med ngn konstig bil, m körde, som han sedan skulle köra med i en tävling. Efter shoppingen sa han att ja skulle ladda ner en låt, kommer bara inte ihåg vilken och det irriterar mig.

Det finns hur många låtar som helst som betyder ngt för en eller som påminner om ngt eller ngn df hade jag velat komma ihåg vilken det var.


Pobre diablo: mikes. Första gng han skulle visa den låten så satte han den på repeat och jag fick lyssna på den 7 gng medan han satt och sjöng med

Ngt med pinacolada: cams

Tatu, all about us: min och johannas låt, vi gjorde succe när vi "uppträdde" med den på en fest

Leona Lewis: Emilias, jag och emilia mailade varje gng den spelades på radion. (det blev många såna mail på en dag)

Det var en gång en liten fågel: Mathildas

Beautiful girls: sommaren i halmstad 2007

Johlene: jag, johanna, ulle, davve, nazif, mike sjunger den för fulla muggar i Saaben genom halmstad för ca 6 år sen

The last universe: lillen och jag på festerna på bangårdsgatan
Candyman: festerna hemma hos sofie
ngn hårig gubbe med hey ya:  stoffes

Finns hur många mer låtar som helst.

Sedan finns det ju  många låtar som kanske inte påminner om en speciell tid eller person men som ändå berör.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Lisa

roligt med knäppa drömmar ;P

2008-11-26 @ 07:53:08
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design