God morgon

Måndag igen och det känns. Är sjukt trött och jag fryser. Hatar den här årstiden för jag hatar nämligen att skrapa rutorna på bilen. Det är det värsta jag vet.

Helgen har varit helt ok trots att det inte hänt så mkt, i fredags låg jag hemma med Casper och tittade på idol och film. Sen i lördags va ja hos pappa en runda sen åkte jag hem för att ligga i soffan resten av kvällen. Hade en lite dålig dag kan jag ju tala om så. Men så ringde Emilia på kvällen och tyckte ja skulle komma ner en runda. Tänkte först inte göra det men hade ju deppat ihop totalt om ja stannat hemma. Nere hos Emilia var det himla trevligt, skönt att träffa lite folk. Och Casper har nu hittat en ny favorit, Mikael, helt besatt va han.

I går blev det inga barn gjorda heller låg mest i soffan och glodde på oc. Lina och cam va hos mig en runda och jag å min kära syster hade tjafs om barn namn. Hon påstår att hon ska ha amanda nämligen. Glöm det! Så sa hon att vi får väl tävla om det. Låter verkligen stabilt! Ska se till att få en hel hög med barn så ska jag ta varenda namn som hon har. Syskonkärlek kallas detta....


 

 


casper fyllde 2 år igår.
min prins har blivit stor

 


Kommentarer
Postat av: marlene persson

jasså linda ska du mande med,, jags ak inte tala om mina namn,, då sno du väll dem med ;)

2008-11-24 @ 09:15:58
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad söt han är..=)

2008-11-25 @ 06:17:39
Postat av: cam

hej din lilla tjuv. linda det e mitt namn det har ja sagt länge. den som får barn först får namnet! thihi puss natti natti

2008-11-26 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design