Girls night out

Usch vad jag fryser, helt köldskadad känner jag väl. Gick ut på stan en runda innan för att kolla in julmarknaden men gav upp rätt snabbt efter att jag köpt det jag ville ha. Åkte sedan ut till Dinners för att äta lunch... och satan i gatan va äckligt det va. japp det va vidrigt! Beställde hamburgartallrik och hamburgaren smakade och luktade som isterband, totalt vedervärdigt!!

ikväll är det girls night out som gäller. johanna å eve och kanske sofie kommer hit. ska försöka få hit marlene oxå tänkte  jag. kommer bli kanon roligt! stora frågan nu är ju bara kläder antingen en röd klänning eller en grå svart får se vad det blir.

och johan åkte ut igår oxå vilket verkligen var på tiden. killen kan som sagt inte sjunga men tror att det kommer gå rätt bra för han ändå. nu kan han köra sin egen grej med sitt skrikande och fans det har han ju tydligen gott om, haha.

måste nog ändra storleken på min text när jag skriver vissa verkar inte kunna läsa vad som står, hmm ja det e nog värt att tänka på!

Hoppas ni får en kul lördags kväll vad ni än ska göra, vem vet kanske syns i dimman;)!

puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design