Fredag förmiddag

Har precis kommit tillbaka från tandläkaren nu. Slapp spruta=))! Men det e konstigt att de alltid ska hålla på och gräva och pilla där det gör ont, så smärtritt var det inte den här gng heller. Men måste säga att jag va super duktig och skötte mig alldeles utmärkt. Trots det blev jag utan ring, klistermärke och plastgubbe, vf? Det fick man ju alltid innan när man varit duktig. Vart går åldersgränsen på det egentligen?!


Jag tycker att eftersom jag varit så duktig denna vecka, jobbat och stått ut med så mkt smärta och för att det varit så synd om mig så tycker jag att jag förtjänar en present! Så känner ni er snälla är det bara att komma förbi med en (eller två) ikväll, jag är hemma!


 

Förslag på present!


 


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag brukar alltid fråga om klistermärke och då får jag det:)

2008-11-21 @ 10:40:24
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Elina

Jaa gör det, då kanske du får en söt liten tandborste också!

Jag är förkyld men snart är det ju helg så man får vila ut sig (förhoppningsvis) :)

Hur är det med dig?

2008-11-21 @ 11:33:07
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Anonym

men lalinda då låt johan va han e ju typ bara 12 år dinmobbare ;)/marlene

2008-11-21 @ 13:48:58
Postat av: evaelina

gillar du lacoste? jg hade två..en helt ny aldrig ansvänd som ja slängde för någon vecka sen du kunde fått den.. den andra är snart slut.:!! var jag hade en hel back med parfymer ja inte andvände... varför ssaaaaaaa du inget!

2008-11-24 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design