1 mån kvar

Satt och skrev in lite saker i min almanacka och upptäckte att det vara är 1 mån kvar till julafton. Helt sjukt ju. Vart har den här hösten tagit vägen? Känns inte som det va jätte längesen man började jobba efter semestern. Men missuppfatta inte mig nu ingen är gladare än jag om hösten och vintern kan gå fortare än fortast så det blir vår snabbare!

Gillar inte julen, eller jag gillar förberedelserna men inte självaste julafton tycker den är grymt seg och inget speciellt alls. Men allt innan gillar jag och tycker det är super mysigt. Mina grannar är verkligen ute i god tid de har redan satt upp ngn slags tomte med bjällror på sin dörr. lite väl tidigt om du frågar mig, de är tom värre än marlene ;)!

Ha faktiskt köpt 3 st julklappar också, duktiga jag!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: marlene persson

oj vad duktig du är ;) jag har med handlat en del=) lite fler än 3 men är inte klar än på ett tag =) få se vad det blir, har påbörjat syster yster men det är ju så mkt somhon ska få vet inte vad ska jag köpa=)

2008-11-24 @ 10:14:58
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design