Utmaning 10 -1

Tio första
Första bästa kompis:
Therese tror jag det va
Första bil: en golf, lilla pärlan=)
Första kärlek: jonas på dagis
Första husdjur: en hamster, murre=)haha
Första semester: spenderade alltid semestrarna i stockholm när jag va liten
Första jobb: på mandus
Första köpta skiva: ngn absolute dance skiva
Första riktiga kärlek: hugo
Första piercing: öronsnibbarna när ja va sju
Första konsert: gyllene tider, återtåget 94

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken:
öl
Senaste bilfärd: från hemköp hem
Senaste filmen du såg: kommer faktiskt inte riktigt ihåg
Senaste ringda telefonsamtal: till johanna
Senaste bubbelbadet: i jkpg för några v sen
Senaste spelade cd: ngn bränd skiva
Senaste kyss: va väl ungefär 2 mån sen
Senaste gången du grät: för ngn v sen åt ngt på tv
Senaste måltiden: grillat

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning?: Nej
Fått ditt hjärta krossat: japp
Sagt att du älskar någon utan att mena det: kanske
Haft ett one night stand: njaa d kanske man kan kalla det
Busringt till någon: haha ja

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat
2. gått till jobbet
3. mejlat ett par kompisar
4. sms:at
5. varit hos frisören
6. grillat

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. min lgh
2. sängen
3. mobilen
4. min rosa mysdress
5. datorn

Fyra personer du kan berätta allt för:
cam,marlene,eve å johanna


Tre val:
Blått eller rött?
rött
Sommar eller vinter? sommar
pussar el kramar? både och tack

Två saker att göra innan du dör:
1. bilda familj
2. bada med delfiner=)

En sak du ångrar: finns en del så vet inte vilket ja ska ta

jag utmanar Marlene, eve johanna och hannele! mkt nöje=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha.. rolig utmaning.. ska försöka svara på den så snart som möjligt då=)

2008-05-27 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design