tråkigaste någonsin

skulle följt min första tanke, skulle aldrig festat igår. för det va ta mig tusan det tråkigaste jag någonsin varit med om!
jag eve marlene å johanna satt först hemma hos mig och drack och tjötade. sedan åkte vi på förfest hos bysse.. fast vill inte riktigt kalla det förfest det va mer som en efterfest....fick iaf lyssna på Takida 3 gng och det va ju positivt. sedan gick jag och eve till harrys medans johanna stannade kvar...när vi väl kom till harrys så dröjde det inte länge förrän d kom ytterligare en tråkighet.. tycker det är så typiskt tjejer att ta upp vissa grejer på fyllan, ta det när alla inblandade är nyktra istället. skönt att det ordnade upp sig för er sen iaf!
det enda jag tycker va kul igår va att ja träffade min kusin..har inte träffat han på evigheter känns det som, bestämde att vi skulle festa en helg framöver, inflyttningsfest för Linda ;), kommer inte ihåg vilken helg det va vi sa men det lär jag väl märka!

puss på ögat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design