Torsdag

Glömt å säga att jag inte klippte mig kort eller färgade håret mörkbrunt för er som nu trodde det. Även fast jag vill det ibland så hade jag inte vågat. Ångrade mig ju bara när jag färgade underhåret. Så hade jag färgat hela håret hade ja nog ångrat mig rejält. feg e jag!

Fick ett litet roligt sms av Marlene då när jag skrivit att jag skulle göra det:

"Är du i chock eller ngt? kommer bli jätte fint men känns olikt dig! Är du säker?"

Japp svarade jag då.

Sedan pratade vi i telefon och så sa ja att ja inte skulle göra det. så sa hon ok nej man vet ju aldrig man kan ju göra konstiga saker när man är chockad! ..söt e du gumman=)!


Idag är det torsdag och jag vet inte riktigt vad som händer och fötter ikväll. Men det märker vi.

Imån är det ju fredag..härligt värre!  Då ska jag va personlig taxi åt Marlene.. hon ska ju till gvd och röja med Petra så jag ha lovat att hämta henne. jag lovar bara för att ja måste hålla mig vaken halva natten så kommer jag inte klara det. annars är det ju inga problem att va vaken så länge men det e bara för att ja måste. Så Marlene du får ringa en halvtimme innan du vill hem el ngt ifall jag har somnat=)!


Kommentarer
Postat av: marlene

du e såå snäll som hämta mig =) tuusen tack ska ringa i god tid!!! så du vet och hinner vakna upp =)

2008-05-29 @ 11:26:13
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design