tjo å tjim

nu sitter ja här igen..blev så trött hjälpte inte att duscha. klockan e sex nu så nu e alla snart hos johanna. jag ska inte dit förrän åtta så har fortf lite tid på mig. vilket e tur för hade aldrig hunnit till sex.

ha inte riktigt bestämt mig för vad ja ska ha på mig än bara, vet att ja ska ha en svart vit prickig halternäckklänning. men vet inte om ja ska ha vita leggings å vita pumps el svarta leggings å svarta pumps. tänkte springa bort till marlene med en på varje ben för att få lite råd men hon ha ju redan åkt. =(...så ingen hjälp där.
sen skulle ja behöva hjälp med att smörja in ryggen oxå..fattar inte vf vi inte fått längre armar nu när vi ändå bara ha två så man kan nå till ryggen... mm den frågan  tåls att tänka på!

Lina ringde innan hon mile å emil e i gvd å d visste inte riktigt vart d va el vart d skulle gå haha försökte förklara vägen till ett ställe där de kunde äta men d gick inte så bra..hon fattade nada..får hoppas att d hittar ngt att äta snart då så ni itne svälter ihjäl där borta=)!

ps. inatt kommer cam hem..yeeiij=)!


Trend är ngt man följer
Stil är ngt man har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design