Tisdag

Helt sjukt trött är jag behöver nog semester snart tror jag, ca 6 veckor kvar bara. Det kommer ju gå såå super fort. Fy va underbart=)!


Gjorde inte så mkt mer igår än kollade på fotbollen, Emilia kom upp en runda och tjatade på mig. hon tycker ja skulle följa med på co-kart imån och till gvd i helgen.. lovade att ja skulle tänka på saken!

Köpte ett par skor igår också blev inte mer. Va inte alls de jag ville jag men jag va tvungen att köpa ngt, behöver ju ett par vita.


Finns tydligen fler där polletten har trillat ner, grattis till det!

Någonting man måste komma ihåg, det är att sanningen kommer alltid fram den går inte alltid att ignorera eller undvika. Vissa saker är bara rent ut sagt elaka.



Before the reality come the dreams

(stavas d verkligen så låter skumt, men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design