spanien

hej alla alsklingar

tankte bara skriva lite snabbt hur jag har det. huset vi bor i e super fint. tre van med poolen precis jamte. sa boendet e perfekt. men vadret e skit ha varit mulet hela dagen och nu regnar och askar det...sa gissa va jag e nu, jo pa en bar finns inte mkt annat att gora. hoppas att det blir finare imorgon men grannarna jamte sa att de ha varit skit vader i tio dagar sa d kanns ju lite som d e ganska kort men man far val hoppas helt enkelt.

onskar jag kunde vara hos er och stotta er nu men ni ska veta att jag tanker pa er hela tiden! alskar er och hoppas det blir bra snart!

ar forresten valdigt glad for en sak jag horde hemirfàn innan...tack for att jag far veta sant det varmer!!!

johanna har du kollat trojorna?

tanker pà er!

puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej älskling! Låter som att du har det underbart där nere! Saknar dig här hemma. Bara för att du är borta tyker jag att vi har massa o prata om=) Har inte kollat tröjorna. Inte hunnit. Kom precis hem från falkenberg. Åkte dit igår o festade, mycket kul=) Hör av dig om du kan. Love love puss puss!

2008-05-18 @ 20:04:39
Postat av: marlene

du ¨dina gåtor man bli ju nnyfiken,, vad menar du att du hörde hemifrån ?? nyfiken, saknar dig hjärtat men njut av din tid i ensamhet för snar e den över haha ;) ska bombadera dina öron sen ;)

2008-05-18 @ 20:27:40
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene

du ¨dina gåtor man bli ju nnyfiken,, vad menar du att du hörde hemifrån ?? nyfiken, saknar dig hjärtat men njut av din tid i ensamhet för snar e den över haha ;) ska bombadera dina öron sen ;)

2008-05-18 @ 20:27:43
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design