sommarens baksida


Vet ni vad det är för ngt?! jo det är bla alla jäkla äckliga kryp som kommer fram. Jag förstår inte vad dem är bra för. Jag är praktiskt taget löjligt rädd för dem. Spindlar är väl det som skrämmer mig mest. Å här på jobbet i källaren finns det några... nyss va det en svart sak som skrämde skiten ur mig. dem e ju så snabba.

För ett tag sen va det en super stor ( anabola spindel förmodligen) i källaren å ja visste inte riktigt va ja skulle göra, den va nämligen i vägen för ja skulle in i ett rum där den va, så jag tog fram sånt myrdödar spray och började spruta på den och efter ja sprutat sprang ja iväg en bit ifall den skulle få ryck och jag lovar den sprang efter mig! genom onda för tusan! Som sagt ser inget bra med småkryp.. säkert ngn som tänker jo de ger ju föda åt andra djur bla bla bla.. men vadå de får väl lära sig att äta annat då!


Behöver ja ens gå in på kräldjur?! Då snackar vi om panik och tårar. Näsudden är ju ett favoritställe på sommaren och såg en orm där ute en gng och som tur va d i slutet av sommaren satte nämligen inte min fot där igen den säsongen. Pappa är riktigt elak ibland han vet att jag får panik och ha en gng jagat mig med en orm, den var visserligen död men det spelar ingen roll. han tyckte det va super kul och bara skrattade. Sedan säger han att han ska lägga en i min brevlåda..kan ju säga att den dagen den sorgen då förlorar han sin äldsta dotter!


Skoskav, behöver inte säga mer va. Alla snygga skor som finns på sommaren men till slut kan man bara gå barfota för att man har sån hemsk skoskav...är ju så snyggt med alla sår och plåster på fötterna!!


trots sommarens baksida så älskar jag den årstiden, men jag vill gärna slippa detta! hade ju inte haft ngt emot detta om jag slapp de..så vi kan säga så inga småkryp,kräldjur el skoskav för min del i sommar!


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha jag är livrädd för spindlar :O.

Kolla gärna in min blogg om den 12 åriga tjejen :( hoppas du haft en underbar kväll.

2008-05-15 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design