solen skiner himlen är blå

vilken härlig dag det har varit hittills..åkte å åt frukost på mammas jobb sen gick vi lite på stan sedan åkte jag hem satte på mig bikinin och gick upp till skogsfållen där marlene väntade. så där har jag tillbringat min em..hannele eve å cam va där oxå. cam va super snygg när hon kom haha..gårdagens klädsel va fortf på..antar att det va rätt hårt igår för vissa=)!
när ja kom in igen så såg d ut som ja inte fått ngn färg alls..men nu efter ja duschat...e ju kanonröd på ryggen å ha fått ett riktigt fult märke efter bikinin..not hot!

igår va d himla myys tycker jag, vi va några st som satt i skogsfållen och grillade och drack lite. så härligt att kunna sitta ute hela kvällen. får väl passa på nu eftersom det ska bli sämre väder.

nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning..ikväll blir det party party..iaf för min och johannas del än så länge får se om några fler e sugna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, den svart vita va jätte in tyckte jag !! men du ha ju så många klänningar som är ina,,, har fortf. inte fått in mig ngn mat... men ha sovit lite,, blev ganska trött eter år solstund

2008-05-10 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design