sminkparty och taxichaffis

torsdagskvällen blev inte riktigt som planerat. hade tänkt va hemma ikväll och bara ta det lugnt och shoppa genom it medans camilla hade sitt sminkparty här. men så blev det icke. thomas och hans jobba kompis hade varit i gtb på mässa och missat tåget så de kom bara till borås och inte längre. så de fick ta en taxi till gvd där jag fick åka och hämta dem.  va tur för dem att jag inte följde med emilia å co till gg för att ta en öl då=)! blev en ganska mysig tripp ändå. stannade i gvd och åt en glass å vädret va ju så skönt så hade kunnat sitta där en bra stund men men.

kul oxå att alla va kvar när jag kom hem sen så jag oxå kunde köpa lite smink=)! fick iaf shoppa lite vågar inte mig på att handla ngt på it nu för jag e såå uppe i varv så det hade nog blivit dyrt! får ta det nu i helgen istället!

vårat samtal måste ha brytits (så heter d väl ändå inte va, ser ju konstigt ut?!) när vi pratade eve. men jag hoppas verkligen att du mår bättre snart!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: marlene persson

hAHAH Ja kanske blirlite dyrt men det e allafall roligt ;)ha alla dina kontakter försvunnit nu när du flyttat din blogg ? hittar inte mina,,,

2008-05-09 @ 00:06:31
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

men vart ligger de då ? hittar inte mina kontakter ju =(

2008-05-09 @ 09:14:23
Postat av: marlene persson

men vart ligger de då ? hittar inte mina kontakter ju =(

2008-05-09 @ 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design