osudden,fotboll,mm

kom hem för lite mer än en timme sen ha gått runt osudden med casper tar evigheter att gå runt där när han e med. han ska ju stanna å nosa på precis allt!

fick lite beslutsångest innan emilia undrade om jag ville komma ner å kolla på film men det e ju fotboll oxå så ja valde fotbollen till slut. ha fortf inte beställt ngn tröja får göra det sen. tänkte ja skulle köpa lite skor oxå..shopping gör en ju alltid glad!

när jag gick runt osudden så gick det upp ett ljus för mig....redan eller vadå. men nu fattar jag iaf.  ibland blir man bara så trött på sig själv för att man är så trög, men sen kan det va så att man blundar för sanningen man vill kanske inte riktigt se den, men nu har myntet trillat ner!

nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen...heja sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design