onsdag


Hade en nästan lika bra dröm inatt som igår..=) men vaknar hela tiden av min sms signal men jag får inga sms! skumt!

Onsdag idag då och mitt-i-veckan-dagen, betyder att nedförsbacken börjar snart...härligt .

Idag ska jag och eve gå och fika på pelli...mysigt värre va! Sen ska jag hem och städa ha nämligen fått tillbaka min fido...så nu ska det bli rent igen=)!


Förresten läste igår på aftonbladet om att risken för hjärntumör ökar när man pratar i mob. Kommer inte riktigt ihåg vad det stod men det va ngt om 1 timme om dagen i 10 år så var det riktigt dåligt.. ngt sånt kommer inte ihåg exakt iaf. Så Marlene tror vi får ta och minska ner på våra telefonsamtal hädanefter! Annars kommer det sluta illa för våran del...


 

 


happy - idag blir det fika för vår del!

Kommentarer
Postat av: marlene persson

åå va mys ni ska ha då =) japp såg dej på min uppvärmning där =) haha å va jag bli avis nu när ni ska få fika i det fina vädret

2008-05-07 @ 10:37:36
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design