ledsen i ögat

måste säga att jag var det innan tror jag är lite känslig idag. kollade på andra avenyn igen och det va ju ett så sorgligt slut så då kom det en och annan tår.
sedan tycker jag att det är tråkigt att cam har åkt nu, saknar henne redan. vet inte hur jag ska klara mig en hel vecka utan henne.. tråkigt å tomt kommer det att bli!

gårdagen va som jag anade..fast ändå inte trodde ju verkligen det skulle sluta i total katastrof men d gick bra ändå trots vissa grejer. kunde ju gått helt åt skogen så man ska väl va glad att d gick som det gjorde.

va på fest hemma hos cam och sedan gick vi till harrys. väldigt mkt folk va det ute vissa roligare än andra som vanligt. vissa människor e bara för mkt ibland förstår inte hur d orkar med sig själva.

har varit på stan med eve å marlene innan, va å åt på harrys sedan gick vi å satte oss i åbro parken.

måste börja fixa i ordning mig nu märker ja klockan är ju mkt. 

hur kommer det sig att det är så svårt att själv följa sina råd man ger till andra?

Kommentarer
Postat av: marlene

ja du alltid lättare att säga vad andra ska göra, man slipper ju då göra det sj ;) älskar dig finaste var e du nu ?

2008-05-24 @ 16:46:01
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design