jaha

tisdag kväll nu då.. gick med casper till stan efter jobbet för att möta upp johanna för vi skulle gå å handla och sedan hem till mig och laga mat. ha suttit och pratat mest om allt och inget.
är så skönt att man har en sån härlig tid framför sig nu. kommer ju bara smälla till så är semestern här.
ångrar såå mkt att ja inte sa att ja skulle med till spanien hade varit super skönt å komma iväg lite. sol bad shopping å god mat..hade varit underbart! men nähä linda e dum nog att tacka nej..borde ställa mig i ett hörn med en dumstrut på huvudet..stå där å skämmas! usch för mig!

undrar hur det gick för min kära syster eller systrar rättare sagt i vårruset idag. ha inte hört ett dugg från dem. ville ju oxå springa det men idag känner jag att jag är glad för att ja inte anmälde mig för va inte ett dugg avundsjuk på dem när de skulle åka..hade ingen ork alls till det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design