hemsk natt

Hade ju ont i huvudet igår kväll men lyckades somna iaf, vaknade sedan vid 2 tiden av att ja trodde att huvudet skulle sprängas. Visste inte vart ja skulle ta vägen, gick upp och tog två treo men d hjälpte inte... ett tag trodde jag att ja skulle svimma av för det bara snurrade i huvudet. Till slut ringde ja mamma för jag visste varken ut eller in men hon svarade bara och sa inte ett ljud antagligen svarade hon i sömnen. För när jag pratade med henne nu och frågade om hon inte brydde sig om att hennes dotter dog(japp trodde jag skulle dö såg allt framför mig va som skulle hända) så fattade hon inte va jag snackade om..hon hade inget minne av att ja ringde i natt. Lyckades till slut somna iaf.. tuppade väl av pga att ja va så slut av smärtan el ngt och idag när jag vaknade va huvudvärken borta!


Hade en hemsk dröm också... och jag tror att det är en sann dröm...så kan det va.


Fredag idag också och det blir inget halmstad idag för mig, får inte för cam och marlene=)! Cam säger att ja måste va hemma ikväll (hon ska ha fest) och följa med ut på harrys, vilket jag inte är ett dugg sugen på.. vet ju vf det är utgång på tapeten idag och jag vet att hon hade gjort det för mig så det är bara att ställa upp, halmstad finns ju kvar och dit åker jag i morgon. Efter att jag varit på stan med systrarna P=)!


Lämna det som varit i det förflutna så att framtiden kan börja blomma


Kommentarer
Postat av: marlene persson

maila mig vad du drömt hjärtat ÄLSKAR DIG OCH TACK FÖR ATT DU EHEMMA,, HADE NOG GRÅTIT EN SKVÄTT ANNARS,, du vet lipsill som jag e vilken fin design du fick!! ska nog se om jag kan vinna en med =)

2008-05-23 @ 08:52:11
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

maila mig vad du drömt hjärtat ÄLSKAR DIG OCH TACK FÖR ATT DU EHEMMA,, HADE NOG GRÅTIT EN SKVÄTT ANNARS,, du vet lipsill som jag e vilken fin design du fick!! ska nog se om jag kan vinna en med =)

2008-05-23 @ 08:52:13
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

maila mig vad du drömt hjärtat ÄLSKAR DIG OCH TACK FÖR ATT DU EHEMMA,, HADE NOG GRÅTIT EN SKVÄTT ANNARS,, du vet lipsill som jag e vilken fin design du fick!! ska nog se om jag kan vinna en med =)

2008-05-23 @ 08:52:14
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

ser du den inte ? den e allafall jätte fin! ja det va ju tur att du se till att jag få komma in annars ;) å va jag saknar dig bubblar över av längtan M;)

2008-05-23 @ 10:52:25
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

ser du den inte ? den e allafall jätte fin! ja det va ju tur att du se till att jag få komma in annars ;) å va jag saknar dig bubblar över av längtan M;)

2008-05-23 @ 10:52:27
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design