hemkommen

då va man hemma i vmo igen.. ha varit borta i fem dagar men känns som fem mån pga allt som hänt. finns inte så mkt att kommentera på allt.. det enda ja kan säga är att jag vet att det blir bättre!

under min korta spanien vistelse har jag funderat både på det ena och på det andra men har inte blivit ett dugg klokare kan jag säga.. men d va väl ingen som förväntade sig ngt annat va !?;)
har varit mkt olika tankar både på gott och ont.

är glad att det verkar vara på bättringsvägen för eran mamma nu iaf! det glädjer mig! ha varit så orolig för det.

har även tänkt mkt på mikey mike...evighetsmaskin.. saknar dig ngt så otroligt. du va en av de få människor som visste va äkta vänskap va för ngt..ställde alltid upp.. och stod för det du tyckte... vännerna gick alltid i första hand.
samtidigt som du kunde göra mig riktigt arg så finns d få som har fått mig och skratta som du.. alla dina historier du hade att berätta hade ju ont i käkarna till slut av allt skrattande=)! och jag blir glad varje gng ja hör ngt positivt som du sagt...det värmer verkligen! saknad är du!....vänskap....!

Har även tänkt mkt på dig oxå....

nu ska ja läsa alla andras bloggar oxå ha ju lite att ta igen=)!

hoppas ni har saknat mig super mkt haha!

puss

Kommentarer
Postat av: marlene persson

hej gumman =) har saknat dej sååå,, när åker du på lördag missar du marknaden ?? träffade du sofie där nere ? glömde fråga det igår ju =)

2008-05-22 @ 08:22:29
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design