hallå hallå

vilken konstig dag detta känns som..känns som d e lördag el söndag men de e bara torsdag..underbart=)
va helt ok igår tycker jag... va hos mile på förfest å där va det som vanligt super trevligt. alla va på super glatt humör och det va himla kul att träffa vissa som man inte träffat på länge!
harrys va oxå ok för en gng skull...skrattade rätt mkt åt mitt sk "battle" utanför..d va kul=)!
sov hos mamma inatt och hon är så söt min lilla mamma.. hon kom in två gng i morse och frågade mig om jag ville ha frukost fick tyvärr inte den på sängen denna gng men de va gulligt 'ändå...inte varje dag man får frukosten serverad!
ska strax dit igen och äta grillad lax om en stund.. ville ha skräckfilmskväll idag men vet inte om det blir av..få se få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design