grillkväll å besök hos frisören

ikväll har varit en myspys kväll tycker jag.
först va ja hos frisören...och jag höll på att somna  igen när hon höll på med håret va såå trött! men som tur är höll jag mig vaken denna gng. va lite pinsamt sist när ja somnade två gng. första gng huvudet föll ner så sa hon inget å höll sig för skratt men andra gng huvudet föll ner så kunde hon inte hålla sig ...pinsamt! jaja klarade iaf av att inte somna denna gng! så nu är man nyklippt å gejjer.....

åkte sedan och handlade med folket och sen vidare till skogsfållen där vi grillade. Emilia är grillmästare nr ett hädanefter haha!
himla mysig kväll.

nästa helg kommer bli bra=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design