god fredag


Ännu en fin dag..så underbart!

Mamma och Thomas ska ner till halmstad idag och skriva på alla papper. Har sådan himla lust att följa med. Men de ska åka redan vid tolv och känner att jag inte vill ta ut så många timmar. Vill spara de tills en annan gng istället. Men det hade varit skönt å sluta så tidigt idag. Men ska inte jobba heldag idag ändå, tror nämligen det kommer vara riktigt lugnt här i em.


Inga planer alls för helgen lite tråkigt samtidigt som det är ganska skönt. Bara typiskt att denna helg när jag inte har Casper och jag inte har några tider att passa så händer det naturligtvis ingenting, så är det ju alltid.

Ska iaf se till att vara ute i solen så mkt som möjligt denna helg ska ju tydligen bli sämre väder nästa vecka så får passa på!


Kommentarer
Postat av: marlene persson

hmm innan fanns det en flik som hette kontakter å den e borta,, så jag ha ingen aning om vart jag hittar dem då

2008-05-09 @ 11:00:54
Postat av: marlene persson

hmm innan fanns det en flik som hette kontakter å den e borta,, så jag ha ingen aning om vart jag hittar dem då

2008-05-09 @ 11:00:57
Postat av: marlene

älskar dig finaste å är så glad att du finns hjärtat mitt

2008-05-10 @ 00:13:09
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design