God förmiddag folket

Idag är det torsdag om ni inte visste det vilket innebär att det är fredag imorgon...härligt värre.

Ha haft det lite stressigt nu på fm på jobbet för det kom 27st tyska och tjeckiska ungdomar och 5 vuxna hit nu och jag var tvungen att fixa och dona lite inför det.


Efter jobbet har jag oxå lite att göra.. måste städa, plocka i ordning tvätt, duscha ½ Casper (hans ben bara) sen laga mat och lite andra små saker. Fick en ny tvättnyckel av vaktisen nu iaf så nu kan jag tvätta igen=)!


Kommentarer
Postat av: maz

det va på tiden med en uppdatering lina =)

2008-05-15 @ 10:54:21
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: maz

du ha mer fett sug tro jag få inte det så ofta,, haha det e tur...

2008-05-15 @ 14:45:46
Postat av: Anonym

den va ju super fin bilder tycker du den e dålig ???

2008-05-15 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design