En liten fågel viskade i mitt öra

Fick höra en sak för ngn dag sen.. en helt sjuk grej. Man visste inte riktigt om man skulle skratta eller gråta men kunde inget annat än skratta för det är så typiskt vmo eftersom det inte är sant för fem öre. Men har svårt att tro att den människan bara skulle hitta på en sån sak utan det måste vara ett missförstånd eller ngt. Nästa gång jag träffar personen i fråga ska jag kolla vad sjutton det handlar om.


Läste att det nu också är officiellt. Fy vad tiden har gått fort. Det ringde en kompis för ett tag sen och ville att jag skulle höra av mig till dig men jag kommer inte att göra det. Det har gått alldeles för lång tid och jag har lämnat det bakom mig... var så orolig då den sommaren och det är ofta man undrar hur du har det.
Jag känner bara att hade du värderat vår vänskap lite högre så hade du hört av dig så att man visste att du var ok åtminstone. Det enda som behövdes var ett samtal! men inte ett ljud på flera år...Jag önskar dig allt gott tro inte annat men jag vill inte ha med ngt av det här att göra.


Behövde bara få det sagt känner jag!

förresten va hände i DH igår? orkade inte kolla på det. för vem behöver egentligen följa såpor när vi lever i en själva..this is the days of our lives.. el va säger du lina?!;)


Kommentarer
Postat av: marlene persson

hej hej =) hmm va e det nu du hört ?

2008-05-14 @ 08:32:52
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja menmaila nuu då =) nyfiken =)

2008-05-14 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design