confession och helgkommentarer

ok måste erkänna en sak då...ingen big deal egentligen men igår när taxin släppte av mig ( nere hos eve hoppade jag av)  så gick ja hemåt och pratade samtidigt i telefon med marlene. och när jag kom till min ytterdörr som nu för tiden alltid är låst på nätterna så märkte jag att den där plastgrejen som ska öppna dörren inte funkar..fattar inte vad som e fel men sen märker jag att dörren va öppen så ja gick in och uppför trappan och vad ser jag när jag kommer upp för trappan, jo marlenes dörr! jag hade gjort det igen, ännu en gång hade jag gått fel och det är nu tredje gng. ha sagt det innan och jag säger det igen bli inte rädd om ni hör ngn i trappen el ngn som rycker i er dörr för det behöver i nte vara en inbrottstjuv utan bara jag som är på väg hem från harrys!

ha sagts en hel del dumma/roliga kommentarer i helgen oxå tyvärr kommer jag inte ens ihåg hälften ska börja skriva upp allt som sägs hädanefter!

Camilla om en kille som varit med i ett tv-program:
"Han är verkligen stenkåt på mig han kollar jämt in mig tror att han har en flickvän men han önskar nog att det va jag"

Camilla om dåliga smaker:

" jag känner skitsmaken i arslet"

Lina om att välja yrke:
" jag ska fan bli porrstjärna, jag vill ju tjäna pengar på ngt jag tycker om att göra"

Anonym om ett samtal:
" det är löst nu"
(inte så kul för de som inte var med)

Mamma om ett par som fotade en stuga med en sk kamera från stenåldern:
" innan de ens har framkallat sina förbaskade bilder har vi redan köpt stugan"

ja de va några kommentarer vissa kan ja inte ens skriva för de e såå jäkla dumma och många kommer jag tyvärr inte ihåg tror jag ska skriva upp alla dumma kommentarer i en bok..kan va kul att ha=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design