kvarterspolisen

blev tillsagd av "kvarterspolisen" innan idag(kallar han så) är en farbror på runt 123 år och som förmodligen har bott här sen husen byggdes. Förmodligen tror han nog att han äger området,stackars lilla snurriga farbror inte lätt när man blir gammal och förvirrad! vilket fall som helst så tillrättavisade han mig hur jag rastar casper. han tycker att jag ska gå ngn annanstans med honom för han gillar inte att se när han kissar. så jag måste lära mig att dra i kopplet bättre.Titta inte på han då tänkte jag när jag stod där och småskrattade men artig som jag är(som ni alla vet=) så sa jag att jag ska tänka på det. får väl ta och bära casper utom synhåll för lilla farbron när jag ska gå ut med han nästa gång antar jag.

kvällen har har varit ganska händelselös har tvättat och sen kom pappa upp en runda men han stannade inte så länge va ju både hockey å fotboll på tv så han visste väl inte riktigt va han skulle ta vägen, vilket dilemma!

tisdagen slut nu då och imorgon börjar nedförsbacken igen. har ingenting planerat imorgon direkt ska ut och springa med mamma sen ska jag nog bara åka hem och kolla på ngn film. har länge velat se disturbia så den får det nog bli. stör mig lite på att d inte gick å se den på min dvd måste nog ta och lära mig lite mer om hur det där fungerar.

jaja nu e d slut tjatat för min del här idag. *sov gott *

Kommentarer
Postat av: marlene

DET VA ALLT en liten rolig farbror,, hankan inte ha så mkt till iv om hans panar in när casper kissar haha,, du få unan han det nöjet att klaga linda ;)

2008-03-12 @ 10:55:16
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design