jobba jobba jobba

Lite stressigt på jobbet nu men måste ta en liten paus känner jag. Jobb dagen är ju snart slut nu=)!

Efter jag slutat ska jag springa en runda sen hem och äta lite så får jag se va som händer senare. Har inget planerat alls. Men ngt blir det säkert.


Lyssnade på Kinnda - Freak out ( tror jag den heter) innan och började bara skratta. Har lite minnen från den låten. Jag och sanna på ett högstadiedisco när vi bla stod och hoppade framme vid scenen när hon uppträdde och sen en fest hemma hos mig för ett par år sen när det minnet kom ifatt oss. Då satt vi i soffan och sjöng för fulla muggar till den. Och sen ledde d bara vidare till andra minnen som händelserna på olympia, storgatsbacken och när vi stod uppe vid tågstationen. Sånt man kan skratta åt idag men då va det inte roligt!=) får nog ta å ringa dig ikväll å prata om det här haha.

påminnelse: fredag imån!


Kommentarer
Postat av: marlene

åååå ringa mej med. minsann

2008-03-13 @ 16:44:42
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design