jag överlevde

tänkte bara säga det så ni vet om det. va inte så jobbigt när jag väl sprang utan det va efteråt. halsont,magont och ont i munnen och tungan?!? hallå va sjutton e d? undra va ja gör egentligen när ja springer ont i mun å tunga brukar man väl ändå inte ha! skumt helt klart...

camilla kom med ett förslag innan, åka till gvd nästa sönd (tror jag det va)
va tycker ni om d då? tycker d lät som en ganska kul ide. så kolla upp hur ni jobbar osv nu så åker vi dit..vill inte höra några undanflykter, hör ni d nu;)!

Kommentarer
Postat av: marlene

din dagens vidoms ord va bra!! du ansvarar inte bara för vad du säger .... det va sant sant!! du är allt lite vis du lindis =) ja jag älskar ju carola som vi alla vet ;) haha nu sitter jag å halv snorar ska ut med nixs å novis snart =) visst va det e n kul snabb utdat. igår ? haha

2008-03-11 @ 09:11:41
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design