God fredag

Då var det fredag igen, härligt härligt. Vi får hoppas att den här dagen inte blir lika stressig som gårdagen.

Ikväll blir det förmodligen fest hos cdg. Ska bli himla trevligt, va längesen man såg cdg i högform=)!


Kladdkakan som jag bakade igår blev förresten ok men tror nog att det är dags för mig att köpa ett deciliter mått. Hoppas bara jag får behålla det då!

Beställde förresten en puma-bikini igår också va lite uttråkad så tänkte jag skulle köpa lite kläder osv men hittade inget annat än det. Inte ens ett par skor, det ni. Kanske var för trött. Hoppas att bikinin blir bra iaf har ju en förmåga att tro att kläder och det andra man beställer ska sitta lika bra på mig som det gör på dem på bilderna. Men så är ju inte fallet händer ju att man blir besviken haha.


Förresten detta är mitt 100e inlägg....stort!!!!



"Enklaste sättet att skapa en liten förmögenhet är att starta med en stor"


Kommentarer
Postat av: marlene

wow 100 inlägg gratulera ha duingen bild på din bikini ? e det stressat idag ? kunde du sola nu ha det gått 2 mån sen din tatu?

2008-03-14 @ 14:04:14
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design