Glad påsk

påskafton idag, fått några påskägg? Jag har fått ett av min snälla mamma. Mer påskägg tack.
blev ingen disturbia igår tittade på filmen som va på tv, den utvalde tror jag den hete. helt ok. va bara jag och kohund som tittade, va lite tyst här hemma men det va mysigt ändå vi tände ljus och åt massa gott...myyys
Ska göra mig i ordning nu och gå ner på stan ska se om jag hittar ngt kul sen måste jag hämta min bil också. ikväll har jag ingen a ning om va som händer, får väl ta d som det kommer helt enkelt.

Puss på ögat

Kommentarer
Postat av: marlene

DET va ju samma film som vi somnade til hur slutade den ?=

2008-03-22 @ 13:48:35
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Linda

ingen aning hur den slutade, jag somnade ju=)haha

2008-03-22 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design