förvirrande


Eller förvirrad kan man kanske säga, helt snurrig känner jag mig. Har inte riktigt förstått vilken dag det är idag. Och sen känns det som det var igår jag va i gvd. Beror kanske på att det bara va sängen som gällde igår. Snurr - linda!

Finns andra saker som också är förvirrande mkt beroende på mitt-annars-så-bra-mega-minne. Eller inte! är som ett stort frågetecken bara. ska maila vidare med Marlene och se om hon kan hjälpa mig att få mer klarhet i detta;)


Vill bara hem nu från jobbet orkar inte riktigt med att va social just nu.

Idag kanske sanna skulle komma och hälsa på, ska bli himla roligt.

Annars händer inte så mkt idag skulle behöva städa/ tvätta ut mitt kylskåp. så d måste ja nog fixa idag också annars blir d nog inte så mkt mer.



Linda idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design