dagens tistel

ha fått inte bara en utan två dagens tistlar av marlene idag. http://www.amazingm.blogg.se/  Vad har man gjort för att förtjäna det då haha ok jag vet att jag är duktigt duktig på att försvinna när vi är ute men ändå två st! Har aldrig varit med om ngt liknande;)

Va på förfest hos mile igår innan vi gick till harrys. Harrys va väl inget direkt att hänga i julgranen va alldeles för mkt folk. Det enda som va roligt var att träffa dem man inte träffar så ofta.
Va ganska mkt uppe hos lill emellanåt oxå och där har jag alltid kul. Du får ta det lugnt i backarna nu!

ikväll blir det nog bara film, disturbia, får hoppas att den är bra. ska försöka bryta mig in i mitt påskägg jag fick av mamma oxå. verkar som det är linda-säkert.

ps marlene tycker om dig ändå trots dina tistlar;)

 

Kommentarer
Postat av: marlene

å jag
älskar dig

2008-03-21 @ 23:29:37
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design