Blåmärken och fest

Undrar om de hör ihop på ngt sätt? Upptäckte igår ett stort blåmärke på mitt vänstra ben och idag såg jag några små på det högra. Insåg det att utan blåmärken så har det inte varit ngn riktig fest!

På tal om fest så är det på tiden att jag har en hemma nu. Grannarna borde ju ha kommit över den förra nu tycker jag ha ju varit lugn hemma i snart tre mån så det borde de ju ha gjort. Och jag lovar att den här gng ska vi sluta i rimlig tid! Förresten i lördags träffade jag mannen i blå kostym som kom och stoppade den festen, han bara skrattade. Nä ska nog ta och tala med lite folk om helgen och se va de säger=)!



Om man inte hade någonting man vill komma bort ifrån

och sedan måste komma tillbaka till

hur skulle man då kunna veta hur underbart det är med helger


Kommentarer
Postat av: marlene persson

tro att du ska ta det lite lugnt allafall,,, för grannarna är nog inte glömska ;)

2008-03-04 @ 09:20:36
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design