Trodde det va torsdag men det är ju bara onsdag=(

God morgon allihop jag hade fel igår som tur va=)! Det blev inga 1-1 utan 2-0 till sverige. Trodde jag aldrig måste ja säga..men kul va det! d va jag cam,mile mathilda, calle, henke och en till som kollade... tror faktiskt att vi tjejer va mer inne i matchen än va de va.


Idag ska jag bara vara duktig har jag bestämt måste städa sen ska jag försöka leta upp mina tvättnycklar också. Kommer bli riktigt ensamt idag för cam ska inte sova hos mig idag. Kan i försäg vara bra för då kanske jag somnar lite tidigare, så eftersom jag inte ska leka med ngn idag så ska jag banne mig se till att få ngt gjort hemma. Får se om jag lyckas=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design