snart slut...

Nu är det snart slut för den här dagen. Härligt värre=)

Ska ja bara hem snabbt och duscha och packa det sista sedan bär det av till halmstad...ha redan slängt in grejer i cams bil som åkt ner vill inte skrämma mamma och dem med hur mkt packning jag har med mig nämligen.

Lämnar vmo vid 5 tiden... så kommer inte skriva ngt förrän tidigast söndag nu. Så hoppas ni alla får en helt underbar helg för det tänker jag ha!


Måste bara fråga om det bara är jag som får rysningar när de visar den reklamen för em när curly sue spelas i bakgrunden? ..mäktigt..hahaha


Så tack för idag..slut för idag!


Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du få låna den!!!

2008-06-08 @ 20:29:37
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design